Ny dag, nya tag

Godmorgon!
Vaknade vid 8,00 pigg och utvilad efter en god natts sömn. Värken släppte mer och mer under kvällen igår, vilket var mycket skönt. Är som sagt nog bara att vänja sig vid att det bara blir värre och värre, possitivt tänkande =)
Blev lite bättre efter badet, tror att Pyret tyckte det var skönt med, blev inga protester mot det varma vattnet.
Har dom senaste dagarna kännt hur det rör sig mindre därinne, har nog inte mycket plats kvar nu. Kan hoppas på att den tröttnar på det trånga utrymmet och kommer ut =)

Idag så ska jag passa på att gå ut och gå en sväng, var ute i nästan 1 ½ timme igår. Var så skönt väder att ge sig ut på promenad med grannfrun. Blir alltid trevligare att ha någon att prata med, får tiden att bara springa iväg. Känner även att jag samlar på mig så mycket kraft när jag är ute. Passar på att ge mig ut dom dagar som det är fint väder.
Tyckte faktiskt att solen värmde lite igår, kanske så att det går rätt håll nu...?! Vill ha vår nu...och bebis =)

Nu ska jag fixa till mig och gå och handla några saker innan jag ska ut på lång promenad.

//Glammomamma

Kommentarer
Gynning säger:

Min helg var super, mycket festande bara.



Ta hand om dig och din fina mage!!

2009-02-03 | 10:55:36
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback