På besök i K-holm

Idag är vi på besök i K-holm hos min underbara syster och hennes familj. Så vi har inte riktigt hunnit med att uppdatera denna blogg lika bra som vi brukar göra =)
Hinner dock med att slänga in ett snabbinlägg innan grabbarna ska börja att spela lite poker. Man blir tyvärr bannlyst från datorrummet om man är tjej....och denna stackars familj har inte förståt att man ska ha trådlöst internet. Så nu sitter jag med min datorn och skriver genom gammal hederlig kabel =)

Har hunnit med en liten sväng på stan och hittat lite härliga inredningsprylar =) Finns faktiskt riktigt vettig inredning i denna lilla stad =) Lovar att slänga upp lite bilder på det ikväll när vi kommer hem. Hittade bla nya fina tavlor till sovrummet, ska sätta upp dom när vi gjort iordning därinne.

Nej nu ska jag sluta, får lite arga blickar från min IDOL MARCUS =).....
Hörs senare ikväll.

//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback