Än är jag inte besegrad

God eftermiddag!
Sitter här med en rinnande näsa och öm hals. För att toppa detta så har jag även hosta. Älskar känslan av att nästan hosta upp en lunga.
Det som dock gör att jag håller humöret uppe är att jag varken har feber eller känner mig "hängig". Har ju lyckas så bra med att hålla mig frisk och kry under hela graviditeten så jag tänker inte låta mig besegras nu.
Nej det är halstabletter och varmt te som gäller ett tag framöver.
Im a superwoman, yes im, yes she is!

Ikväll ska vi iväg till Sofie och Lööke på en fika, ska bli riktigt trevligt. Har inte träffas på länge så jag ser verkligen fram emot att bli lite uppmuntrad nu när jag känner mig som jag gör. Ska även bli kul att se hur stor Sofie har blivit, ska ha en liten bebis i maj. Tänk er oss två, "lattemaffian" lösa på stadens gator och torg i vår. Nej skoja bara men det är alltid trevligt att ha någon att umgås med när man är hemma, speciellt när vi båda ska ha smått.

Nej nu ska jag iväg en sväng, hörs senare.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback