Fräcka tulpaner

Måste bara göra ett litet inlägg om detta med tulpaner.
Var ju tulpanens dag förra veckan, så överallt var tulpaner den stora grejen.
Köp ett knippe tulpaner,30 kr....

Brukar inte köpa tulpaner men tänkte att detta år är mitt "nya mognare" år, så jag måste ju =) Och så härligt dumsnål som jag är så kan jag inte tänka mig vilka tulpaner somhelst till vilket pris somhelst.
Hittade i allafall bra tulpaner i mixade färger på Blomstertorget...och till ett bra pris ;) I butiken hade dom även gjort ett riktigt coolt arrangemang med blommorna. I en stor hög vas hade dom "tryckt" ner tulpanerna under vattnet. Såg så himla tufft ut att jag var tvungen att pröva själv.
Tyvärr så äger inte jag någon så stor och vid vas utan jag fick dela upp 5 st i 2 vaser men så snyggt det blev.
Blir nog att ta sig en tripp på stan och leta efter en ny stor vas när lönen kommer, för det här kommer jag köra stenhårt på under våren.

//Glammomamma

Vasen Christian vunnit i golfen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback