Inköp och presenter

Så var det måndags kväll igen. Helt otroligt så fort den här dagen har gått. Sitter nu mättoch belåten i soffan med datorn i knät. Måste säga att jag verkligen njuter =)

Hos storken så gick det alldeles utmärkt. Som jag hoppades så var huvudet fixerat och låg riktigt långt ner, låter lovande tycker jag. Hade tyvärr lite låga järnvärden i blodet så det blev att inhandla järntabletter på Apoteket när jag var klar. Annars såg allt så bra ut, Pyrets hjärta tickade på så bra....150 slag/min ungefär.
Blev även så glatt överraskad idag när jag fick 2 st "goddiebags" av barnmorskan. Var massor av användbara saker i dom, delvis blöjor från både Libro och Pampers. Var även barnolja, krämer, babybodies, mössa, scarf, solskydd, våtservetter och mycket mycket mer. Alltså inte nog med att jag ska få en underbar liten bebis, jag får gåvor också =) Kan nog inte bli mer underbart. Jag är även rätt person att ge sådana saker till, blir såååååå otroligt glad och tacksam. Fast det blir väl alla...!!??


Lite av sakerna Pyret fick

Efter det gick jag till Hallbergs guld för att hämta en ny ring som jag beställt till Christian. Han fick den i julklapp men den var för liten så vi fick beställa en ny.
När jag kom dit var det 1 personal som jobbade och en del folk i butiken. Blir inte så glad över det, brukar vara så att det tar lite tid då...
Butikschefen kom ut då och då och pysslade med lite andra saker, hjälpte inte till med kunderna. Säljaren bad om hjälp vid ett tillfälle men fick ett nej som svar, bra jobbat!!
Efter 20 min väntan var det min tur. Så jag sa att jag skulle hämta en ring jag beställt och visade säljaren mitt beställningskvitto. Ringen hade kommit men hon ville även se orginalkvitto vilket jag inte hade med mig, dåligt jag vet. Blev tillslut så att butikschefen fick komma ut för hon inte visste om jag kunde ta med mig ringen.
Då visar det sig att denna ring är dyrare bara för det är en större storlek, det roliga är att det är ingen som har informerat oss om detta. När vi gjorde beställningen av ringen var det inget som dom informerade oss om.
Gissa om jag exploderade, först vänta 20 min och sedan stå och säga att jag måste betala 100 kr mer utan att dom har informerat mig om det. Slutade i allafall med att Christian åkte in efter jobbet och lämnade tillbaka ringen.
Kommer ALDRIG sätta min fot där igen...ingen serviceminded personal eller butikschef.

Hittade i allafall mina fina kuddar på Ö&B. Blev så glad och det gjorde hela ringdealen mer avlägsen. Måste säga att dom var ett riktigt kap. Hittade även en body till Pyret.
När jag jobbade extra på Ö&B under min tid på gymnasiet var det inte lika bra som det är idag. Har gjort massor av fynd på saker som är kopior av mycket dyrare saker. Delvis dessa kuddar men även ett kakfat som kostar flera hundra kronor i inredningsbutiker. Och för att vara ärlig så ser ingen skillnad.

69 kr var dom värda =)

Ja det var en fartfylld dag...skönt att lägga sig i sängen snart. Känner att jag kommer att somna tidigt =)
Vi hörs imorgon.

Puss och hej//Glammomamma

Kommentarer
Gynning säger:

Tack vad kul att höra!!



Mysigt med en liten bebis snart!

2009-01-27 | 09:55:59
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback