Jag mår bra..

Har precis pratat med min läkare över telefon. Blodproverna som jag var och lämnade i fredags såg bra ut.
Mina värden har gått upp men det ska dom med tanke på att jag väntar barn. Jag har inte mått dåligt på något sätt, utan kännt mig bättre än jag gjort på många år. Kanske är bra för mig att vänta barn..??!!
Så länge jag inte fick ont i huvudet ofta eller började se ännu sämmre än vad jag redan gör så var det ingen fara.

Nästa omgång med prover blir en bit in i vår, under tiden jag ammar. Får se hur allt ser ut då, om väderna blir konstiga eller håller sig på en bra nivå. Annars blir det att ta konakt med dom den dagen jag slutar amma för att se om jag behöver äta mina tabletter igen eller om prolaktin nivåerna ligger på en stabilnivå. Är ganska fantastiskt att kroppen kan ställa in sig på en bra nivå helt själv efter en graviditet. Kan även vara så att jag får fortsätta att äta mina tabletter men men, den dagen den sorgen.

Nu ska jag städa ur garderoberna på lite gamla kläder och lyssna på Britneys nya album och se om det är något att lyssna på...
Hörs senare//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback