Kan fiskar bli överviktiga??!!

Har dom senaste dagarna noterat att några av våra neontetrar har blivit tjocka. Dom har fått en liten mage, och speciellt en av dom. Ser ut som en ölmage men den har inte druckit någon...det lovar jag =)
Kanske är så att den är förbannat glupsk och en aningens för lat. Orkar väl inte simma av sig allt den äter. Jag vet inte, har ju aldrig haft fiskar förut. Ska väl vara glad att ingen har gått och dött än. Fst det är kanske inte långt kvar tills någon utav om äter ihjäl sig.
Har tyvärr ingen bild att visa, fiskarna vill inte vara still och posera för kameran. Ska se om det kanske går under helgen och knäppa en bild på dom.

Ska idag iväg hem till mamma och göra lite kåldolmar. Är inte så bra på att göra det så idag får jag en lektion av mamma.
Bloggar därifrån senare idag.
//Glammomamma


Kommentarer
Kristin säger:

Hehe det verkar som att jag inte är ensam om att övergöda fiskarna. Mina blir också större och större för var dag som går tror jag ;)

Lycka till med Pyret! :)

2009-01-26 | 09:20:42
Bloggadress: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback