Låt oss presentera...Hallen!!

Japp, då var den äntligen klar. efetr flera veckors slit och ett liv i misär så har vi nu bara lite småfix kvar att göra. Måste ju få upp lister i tak, golv och runt dörrar.
Måste säga att jag blev mer än nöjd, hade aldrig trott att det skulle bli så bra som det blev. Skönt även att ha det gjort nu innan Pyret kommer, hade inte varit skoj att hålla på med det här då.
Måste nog säga att jag är mest nöjd med golvet...blev så härligt ljust men samtidigt inte för ljust heller. Passade bra med färgerna som vi valt på väggarna. Allt blev helt enkelt en skön mix.

Är även lite nya saker som ska inhandlas till hallen. Väntar fortfarande på vår väggtext som vi beställt från nätet, kommer att bli rikigt snyggt när vi får upp den. Skulle även vilja ha en liten halvmåne byrå, har sett en på Handplockat i stan som jag skulle vilja ha. Kommer väl bli att jag inhandlar den snart =) Ska även sätta upp vårat snygga väggakvarium som vi köpte i julas.
Vi var och tittade på fiskar till det idag, blir nog några nya inneboende till helgen tror jag =) Har sagt att vi måste ha en kampfisk...blir nog en röd och sedan några neonfiskar. Blir fint som snus det =)


Slängde även med två bilder på min nya frisyr, riktigt snygg färg eller vad säger ni!!??
//Glammomamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback