Min morot

Hejsan.

Måste först bara säga att hallen är ÄNTLIGEN klar. Den blev såååå fin, riktigt ljus och härlig. Nu ska den bara inredas lite mer, har ju en hel del fina saker att sätta upp....typ ljuslyktor =) Vet att jag har en passion för det men det är en av mina laster här i livet.
Jag lovar att vi lägger upp lite snygga bilder så ni kan få se.

Var en snabbsväng på stan i lördags. Skulle köpa stickor till mamma. har köpt garn så hon kan sticka en tröja till mig =) Kan tyvärr bara sticka mumintroll och halsdukar.
Var inne en snabbsväng på La Louise och tittade, dom hade nämligen halva priset på allt. Är ju tyvärr ingen butik som jag ska handla i nu men titta skadar ju inte ;)
Tyvärr kanske jag får säga så hade dom en liten avdelning med 60%. Där hångde detta lilla underverk, så härligt romantisk och sommrig. Hade kostat över 1000 kr men nu bara 440 kr. Kände att jag bara var tvungen att ha den. Tänk er ett par söta skor och en härlig sommarsol på himmlen...mmmm längtar redan nu.
Och eftersom jag hade mamma med mig så tyckte ju hon att jag skulle köpa den. Och jag är svag, måste ha någon som säger nej vänta med det.
Så det blir min morot nu, att komma i denna klänning till sommaren. Ska nog inte vara några problem =)
Peppar peppar så har jag ju inte gått upp så mycket i vikt och hoppas att jag stannar på max 11-12 kg. Då borde jag vara i lite form till sommaren *hihi*

Nej nu ska jag avrunda men lovar att lägga ut bilder på hallen snart.
//Glammomamma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback