Ny rygg efterlyses!

Någon därute som vet en bra rygg till salu????

Börjar bli rikigt trött på detta nu, har i snart 1 veckas tid haft konstant ont i ryggen. Spelar ingen roll och jag ligger, sitter eller står gör lika ont i alla lägen. Det enda som funkar är att ta ett varmt bubblande bad.
Mmmmmm riktigt njuter av den stunden men tyvärr så har jag en bebis som inte delar min passion för detta.
Brukar gå 5 min innan man blir halvt ihjälsparkad innifrån eller så får man igen det när man gått uåå. Då passar den på att ha gympa i ca 30 min. Härligt när magen svänger framochtillbaka.

Jag kan verkligen förstå att blivande mammor gnäller och klagar att ungen måste komma snart. Känner att jag själv är rätt nära att snart ge upp och börja att klaga över min graviditet.
Tycker ju själv att jag har haft en riktigt bra första graviditet utan mycket symtom men nu kommer jag snart att kapitulera. Det som gör det hela ännu värre är ju att det är nästan 2 månader kvar innan det är dags! Hur ska jag stå ut med detta i så lång tid till???
Imorgon ska vi till barnmorskan så jag hoppas på att få några goda råd då. Fast man brukar väl säga att goda råd är dyra??!! Det är inte bra i såfall.
Nej det är bara att bita ihop och tänka på något trevligt, förhoppningsvis så blir det bättre så fort den lilla besten tittar ut.

//Glammomamma!

Kommentarer
Nille säger:

Min rygg e skitbra...

2009-01-05 | 15:42:41
Nille säger:

Ska ja knåda???

2009-01-05 | 20:59:49
Anonym säger:

Självklart. Bjuder på middag som tack!

2009-01-06 | 20:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback