Vad är det som mina ögon skådar??!!

Tittade precis ut genom fönstret och trodde knappt mina ögon. Vad var det för skit som sakta föll ner från himlen....jo det ska jag säga er. SNÖ!!!!
Vad är det som händer och sker?! Igår var det nästan vår ute i luften, solen sken och värmde nästan lite på nosen. Och idag kommer denna skit ner, vad ska det betyda??
Trodde att den värsta vintern var över men men så fel jag har. Det som är tur att det inte lägger sig på marken i allafall!
Kan nog inte vara en enda som är trött på vintern nu, vill ha vår och höra fåglarna kvittra. Bland det bästa som finns på hela året måste ju vara den första vårsolen som värmer...mycket underskattat. Våren är den härligaste årstiden för min del.

Nej nu ska jag ta en kopp te, lägga mig i sängen och titta på Lets Dance. Spelade in det i fredags men har inte haft tid att se det. Känner att jag bara vill gömma mig från "den gråa" världen utanför.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback