Världens bästa familj!

Är så förbannat glad att jag har en så kärleksfull familj att omge mig med. I dessa tider är det nästan det enda som räknas...Christian är ju det viktigaste i mitt liv men en familj är ändå en familj!

Blev så glad i går när jag pratade med min sjuka syster i telefon. En gång i tiden var hon min stora idol men sen växte jag upp och insåg att det fanns en värld utanför vårat hem med =) Nej skoja bara men vi stod varandra riktigt nära när jag var yngre. Just nu är vår kontakt med varandra bättre än det varit på länge, är nog för att jag väntar barn och allt. Hon känner nog att vi har ännu mer gemensamt nu....kan även jag tycka =) Vi ska båda två snart vara sura, trötta småbarnsföräldrar...Mums! Skoja bara men det är ju något som automatiskt gör att vi kommer varandra närmare och det är inget jag klagar på.
Iallafall så när jag pratade med henne i telefon så öste hon så mycket beröm över hur stolt hon var över mig. Tror nog att jag fakitiskt växte några cm efter det. Hon berättade att hon alltid trott att jag skulle bli gnällig och tycka att allt var jobbigt under graviditeten men att jag helt visat motsattsen. Jag har inte gnällt eller klagat över något även om hon sett hur jobbigt jag har tyckt att det har varit ibland. Är sådant som man blir riktigt glad av att höra.
Hon avslutade även det hela med att säga att jag kommer att klara av en förlossning hur bra somhelst,TACK!! Helt enkelt så har jag inget att oroa mig över. Det var något som jag verkligen behövde höra.

Puss och tack kära syster!

Jag har även blivit välsignad med en underbar pappa, inte bara syskon =)
Fick en present av honom igår, inget stort men bara en sådan härlig uppmuntran. Vissa dagar känner man sig bara lite ut form och då är det alltid trevlig med någon som muntrar upp en lite extra.
Fick en jättefin t-shirt som jag sett. En svart med ordet "Police" tryckt på. För alla som inte vet vad det är för märke så ska jag upplysa er. Dom gör delvis klockor, och riktigt snygga sådana.
Blev så himla glad över den, kan jag gå runt och mysa i nu. Funderar på att inviga den idag....har ju annars en hel helg att använda den på.
Kan bara säga...tack papsen,du är bäst! Älskar dig!

P.S Vet att du VERKLIGEN kommer att lyckas med din nya utmaning ;)


Kommentarer
Ännu en jävla svärson säger:

Oj, jocke! du ser ju riktigt slimmad ut! Men som alla kvinnor så klär du ju dig bäst vid spisen! :-D

2009-01-09 | 18:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback