Bilder kommer senare...

God morgon på er!
Ja som vanligt så blir det inga sena bilder =) Maria och Andreas gick härifrån vid midnatt ungefär, så orkade verkligen inte. Men håret blev riktigt snyggt kan jag lova. Ingen hemsk ful utväxt längre!
Tyvärr så blev vi väckta  här vid 10...ja ni läste rätt. Hela familjen låg så skönt och sov när Babyproffsen ringde och sa att nu har gafflarna till hjulen kommit.
Så nu håller vi på och fixa till oss för att ge oss ut i ösregnet och lämna in vagnen. Så imorgon kommer den vara i toppenskick igen. Har ju bara tagit över 2 månader att få det fixat! 

Så när vi kommer hem sen så lovar jag att visa håret. Efter det så har jag en tårta att fixa. För i eftermiddag kommer lite av släkten och firar mig. Vå får muntra upp oss med lite fest i det grå vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback