Full fart mot stan!

God morgon där ute!
Här är vi i full fart med att göra oss klara för att åka ner en sväng till stan. Vi ska vara lite lata faktiskt och ta bussen. Eller det kanske inte är att vara lat, utan att vara väldigt miljömedveten!? Och det är ju bra att vara i dessa dagar!
Så nu ska vi alla 3 äta lute frukost och sedan ska jag bara slänga mig i duschen, sen bär det av.
Vet inte om jag längtar efter att få komma ner till stan för att det ska bli mysigt att gå hela familjen. Eller om det är för att vi kommer ta en fika på Espresso House och jag längtar till min latte =)

Måste bara lägga upp den här bilden som jag tog igår kväll på mitt hjärta. Sen i söndags har det verkligen börjat att hända saker. Nu när han ligger på mage så ser man hur han försöker att sätta rumpan i vädret. Kommer nog inte dröja länge förän han hasar sig fram, även om det bara är någon dm i början.


Med rumpan i vädret!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback