Grattis till lilla mig!

Idag fyller jag verkligen år! Och hela 25 år blir jag, helt otroligt!
Tittar jag tillbaka på dom sensate 5 år, så har mycket hänt. Jag har ett helt annat liv och ett helt nytt och mer moget  sätt att se på livet. Och det roliga är att bara på några månader har jag vuxit ännu mer mentalt.

Så nu ska vi äta lite här hemma och mysa. Blev en sen kväll igår med =) men oj så skoj den var! Sådana stunder som dom som jag verkligen känner mig lycklig rakt in i hjärtat. Jag ÄR lyckligt lottad att ha många nära och kära runt mig. Finns dom som har det värre, det vet jag. Och jag vill inte vara en av dom.
Lovar att lägga upp lite bilder från gårdagen lite senare. Och tack alla än en gång för dom fina presenterna!
Vi hörs igen lite senare. Har lite att stå i här hemma först =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback