I lugn och ro!

Gäsp!
Nu har jag precis vaknat upp efter en nästan 2 timmar lång lunchvila. Finns det något bättre än och lägga sig mitt på dagen och ta igen sig. Melle passade på att sova efter maten, som han så ofta gör. Och idag tog jag efter honom =) Så han och jag har legat  inne i sängen och snarkat ihop.

Nu ska vi ta och bege oss in till stan. Måste fixa en present tills imorgon. Då är det fest för svärfar och Mahnaz =D Hennes döttrar och deras respektive och älsklingens systar med respektive och så vi kommer dit. Ska bjudas på persisk mat, vilket jag ser fram emot. Har inte ätit så mycket av det tidigare men det jag smakat har varit som en fest för smaklökarna. Och med tanke på vilken killer tzatsiki Mahnaz gjorde, så kan det bara smaka mums!
Måste även köpa lite kartonger så jag kan börja att plocka ner lite saker till visningen av lägenheten. Finns mycket småsaker som inte kan stå framme. Ska ju se så cleant ut som möjligt.
Nej nu är det dags att ge sig ut i blåsten. Lite trött på det här vädret, vill ha sol och lite varmare tempraturer. Och det är NU!

Puss och kram ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback