I vår almenacka..

Nu ska jag snart fixa lite med maten tills ikväll. Skönt att ha alla grönsaker fixade innan, så det bara är att slänga i allt i woken sen. Blir som ni säkert nu räknat ut kycklingwok med nudlar ikväll. Som allt när man har småbarn, enkelt och lättlagat =)
Satt ner och tittade i almenackan på den här veckan och insåg vad mycket vi har den här veckan. Var länge sen vi hade så mycket för oss =)

Måndag
Ramona kommer hit och äter.

Onsdag
Städa förrådet, kommer ta hela dagen med städning och att åka till tippen.

Torsdag
BVC med Melle, blir spruta denna gång =( Skönt att älsklingen kan följa med och distrahera lite =)
På kvällen blir det grillkväll i Åtvidaberg hos Fam Svensson/Dahl ihop med Fam Lööke. En riktig par och barnmiddag =)

Fredag
Handla inför helgen och fixa med en liten present ;)

Lördag
Fira mig här hemma med halva familjen. Blir älsklingens del av familjen.

Söndag
Jag fyller år =)
Ska hem till mina föräldrar och fira mig och mamma. Mamma fyller år den 14 juli så vi firar alltid ihop. Så nu blir det firande med min del av familjen. Lite svårt att slå ihop alla familjer och fira en och samma dag!
Sen ska det även packas inför måndagen då det bär av till Malmö.

Och i allt det här ska vi även klämma in klippning och färgning av mitt hår. Kanske en liten fika med Sofie, vi får se. Skönt att veta att nästa vecka blir det att vila upp sig =)
Ha en underbar avslutning på veckans första dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback