Just nu står det still!

God kväll på er!

Har precis ätit en underbar måltid ihop med min älskling. Vi fick sitta ihop och äta i lugn och ro, ingen liten kille som var på dåligt humör. Nej han låg brevid och skrattade och hade skoj. Han är för härlig ungen  =)
Tackar min älskling för den mumsiga maten, spaghetti med köttfärssås. Idag var vi lyxiga och hade i färska champinjoner, blir mycket godare då.

Vi förbi huset en sväng idag innan vi åkte iväg till Maxi och handlade. Tyvärr så har inget hänt sen vi sist var där för ca 1 månad sedan. Eller det är fel att säga, dom har nog sprängt lite. Men tyvärr så ser man inte mycket skillnad. Är bara mer högar med grus och sand runt om. Hoppas på att dom lägger grunden snart så man kan få se sitt hus komma på plats. Måste verkligen ta reda på exakt dag, så jag kan vara där och bevittna hela ögonblicket =)
Så idag blev det inga kort att visa. Vill ni se så är det bara att titta på korten från förra gången :p


Världens gulligaste kille tycker om att leka med maten =D

Nu ska jag bara slappa i soffan och äta lite godis, riktigt mysigt. För Melle somnade nyss och när han vaknar sen blir det att bada. Det är vårat söndagsnöje här hemma!
Se nu till att ha en riktigt härlig söndagskväll ute i stugorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback