Presenter

Det blir ett litet inlägg innan jag ska krypa ner helt i sängen. Har nu sett reprisen på Morden i Midsummer och nattat Melvin. Blev även fast framför CSI Miami och nu tittade jag på klockan. Shit vad mycket den var helt plötsligt.

Måste bara visa dom fina sakerna som vi fick av mina föräldrar jag. Dom har varit i Tallin några dagar på semester. Och dom hade självklart vara snälla och köpt några saker åt oss =)
Jag fick ett jättefint halsband, kan lova att det kommer användas flitigt. Och ett ursött diadem med en liten rosett på. Använder det ganska mycket, smidigt när man inte orkar fixa till håret. Räddar vilken badhair day. Blev så glad, älskar ju sådana saker =)
Älsklingen fick något som han verkligen gillar, en platta öl. Det går alltid hem hos honom, Och bra då vi även för tillfället inte har någon hemma. Blir ändring på det i huset kan jag lova ;)
Även lillkillen fick något =) En jättefin pekbok i glada färger. Den var mycket omtyckt och han försökte tillochmed att bläddra själv i den men gick inte så bra. Sidorna är fortfarande lite för tunga för honom =)


Mina två presenter som jag fick. Var väldigt mycket mig över dom =)


Melles nya bok som han tyckte var SÅ skoj att titta i.

Nej nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig och vänta på att älsklingen snart kommer hem. Men jag får nog vänta ett tag till tror jag. Kan även säga att det blev inget extra i semesterkassan denna gång, man kan ju inte jämt ha tur =)
Sov sött och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback