Redo för firande!

Nu är vi klara med allt här hemma plus att jag har fixat till mig själv. Så det blev ett snabbkort med webkameran. Så nu ser ni hur färgen blev, mycket bättre än innan =) Vi tog även bara lite på topparna, eftersom jag vill spara ut lite igen.


En väldigt suddig bbild men en liten hint om hur det blev.
Kommer mer kort från födelsedags firandet, då kommer det synas bättre =)

Så snart kommer gästerna hit. Det blir Melles farmor och Tomas, Carro och Nicke. Lite senare ikväll kommer Milla och Jocke också. Så det blir lite myspys här då, vi "ungdomar" emmellan =)
Så snart hoppas jag att Melvin vaknar så vi kan byta på honom och sätta på honom lite andra kläder. Han måste ju också vara lite festfin ;)
Får se om jag hinner med något mer inlägg under kvällen. Om inte så hoppas jag att ni kommer ha en lika fab kväll som vi kommer ha här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback