Sen natt igen!

Det märks att vi har semester för vi går verkligen inte och lägger oss tidigt längre. Och igår var inget undantag, tror inte att vi åkte från Claes och Mahnaz förän vid 01.30 ungefär. Det var så trevligt så det gick inte att slita sig.
Var en härlig kväll med väldigt mycket skratt och flams. Något som jag gillar =) Hennes döttrar är ju bara för härliga och vad kul det var att träffa Samin igen. Vi gick på samma skola, vi båda är 25 år.
Det bjöds på mycket god mat, länge sen jag åt så mycket. Det sista åt jag bara på ren vilja ;) Vi fick delvis några goda kryddade "köttbullar" på spett. Så det är först nu jag håller på att bli hungrig.
Så idag ska jag lyxa till det med lite amerikanska pannkakor, var länge sen sist. Lovar att fixa upp lite bilder sen efter det.

Se till att fixa er en riktigt fab dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback