Sillunch!

Åh så mysigt det är när det åskar, blixt och dunder. Och vad skön luften blev så fort regnet började falla. Jag klagar inte kan jag lova.
Just nu befinner vi oss inne i stan hos mina föräldrar. Har för en stund sedan ätit sill och potatis, mycket gott. Finns få saker som är så svenskt och gott.
Så ikväll spenderar jag och Melle kvällen här, medans pappa och morfar åker till Kumla. Dom ska spela lite ikväll och jag håller tummarna för min älskling =)

Nej nu ska vi snart fika lite innan som åker. Ska även försöka ta mig in till PoP och lämna tillbaka en liten body. Det har blivit missfärgad i tvätten =( Synd för jag älskade den verkligen och lillkillen var så söt i den.
Ha en underbar eftermiddag i regnet, väl behövligt för människa och natur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback