Snart kommer prästen!

God morgon mina vänner!
Vilken vändning det blev! regnet verkligen öste ner hela morgonen och nu ser det nästan ut som om solen kan titta fram. Vad härligt det vore =)

Just nu har jag fixat lite här hemma inför besöket av prästen. Kl 10 kommer han hem hit och då blir det lite kaffe. Hoppas på att han är vettig och har lite förslag på hur man kan göra. Har ju lite förslag själv men vet ju inte om dom är bra.
Fick ett tips av Lollo, en gammal arbetskamrat om en psalm. Tänkte kolla lite närmare på den med prästen. Se om han tycker att den passar, för den gick nämligen lika bra på ett dop som på en begravning.

I eftermiddag blir det att beställa tårtor. Har redan bestämt en tårta men det räcker ju inte på långa vägar =) Får se vad dom har för olika sorter. Tar med mig mamma, hon vet vad som kan vara gott. Alltid bra att ha med smakråd och så skulle vi passa på att fika samtidigt ;) Det är ju alltid gott!

Nej nu ska jag fixa det sista här hemma innan kl blir 10.
Önskar er en fab tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback