Äntligen fredag!

God morgon helgen!
Ja då var det helg igen, så fort veckorna går. Snart är skolorna slut och sommarlov och semestrarna börjar. Det är helt otroligt!
Denna fredag bjuder inte på roligt väder, regn och storm. Hade hellre haft lite sol och värme, är ju nationaldag imorgon. Men tyvärr verkar vi fira den på nästan samma sätt som idag. Med riktigt uschväder :/
Imorgon är det dop på schemat, lilla Mollie som döps. Blir bara jag och Melle som åker, älsklingen måste jobba med J. Blir ju bra pengar men tråkigt ändå. Men jag vet att jag och mammas lilla kille kommer ha det jätteskoj. Kommer en del vänner på dopet som jag inte träffat på länge...som Robin =)
På kvällen så kommer Carro och Nicke hit och äter lite gott och ser på fotbollen. Ett bra sätt att avsluta nationaldagen på. Får hoppas bara att Sverige vinner, det skulle vara grädden på moset. Och om dom inte gör det kommer det i vilket fall somhelst att bli en lyckad och härlig kväll i gott sällskap.

Så idag har jag lite att fixa med inför morgondagen hinner inte med det imorgon. Måste ju handla lite mat och en sväng till systemet. Måste handla lite öl åt grabbarna, jag och Carro får hålla oss till alkoholfritt =) Får hålla henne sällskap så hon inte blir ensam i sin nykterhet!
Nej dags att fixa till sig och ta tag i denna dag. Ha en bra dag, även om vädret försöker förstöra.
Bjud alla du möter på ett leende idag så kan jag lova att denna fredag kommer bli UNDERBAR!

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback