Blomsterlandet

Puh, varmt värre. Vet inte vart man ska ta vägen en dag som denna. Skulle gärna åka och lägga mig vid vattnet men hur skoj är det för Melle!?
Nej vi håller oss lite inne och mycket på balkongen. Då får jag ta del av värmen och Melle får vara ute i friska luften. Fast han får hålla sig i skuggan. Men det är viktigt för oss att gå in ibland och dricka lite och då lägger jag Melle i gymmet en stund. Så han inte är ute hela tiden, får ju inte glömma bort att han fortfarande är väldigt känslig för solen.

Men nu ska vi göra en liten avstickare till Blomsterlandet med mamma. Några utav dom blommorna jag köpte tidigt i maj har nu gjort sitt. Dom har blommat klart och ser bara allmänt tråkiga ut. Så jag tänkte plantera om lite ikväll.
Så nu hoppar jag och Melle in i bilen och far iväg en stund. Och när vi kommer tillbaka så har pappa kommit hem. Han har J tidigare idag, så vi år hela eftermiddagen och kvällen ihop. Blir nog att handla lite och äta lite glass. En sväng till Karramello kanske...=) En härlig kvällspromenad med god glass, finns inte mycket bättre att göra en underbar kväll som vi kommer att få!

Ha det underbart så länge så skriver jag mer senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback