Dagens shopping!

Hallå!
Svettigt värre, eller vad säger ni!? Fast det är skönt att det blåser en del, behövs idag.
Fick i allafall tag på mina skor idag, mycket lycklig =) Men jag fick stå i kö i 20 min för att få dom. Var hur mycket folk somhelst i den lilla butiken. Men dom hade en del snygga skor men det gick inte att titta på för det var så mycket folk överallt.


Härlig snygg sko till sommaren. Dom var riktigt sköna med och det är ett plus =)

Blev även en tur till H&M =) Gick lös balnd rea plaggen och jag hittade faktiskt en del. Sköna kläder nu när det är så varmt men även lite till Melle. Är mest nöjd med kjolen jag hittade för 98 kr. Har gått och tittat på den hela våren men inte köpt den. Varit lite dumsnål, inte velat ge 249 kr. Vet inte varför men jag är bara sån =)
Får lägga upp bilder på alla kläder senare när jag kommer hem ikväll. Nu får ni bara se en bild av allt som finns i påsen.


En stor påse med massa gott gott i =)

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe. Får skriva lite mer när jag kommit hem.
Ha en fab eftermiddag i solen alla läsare!


Kommentarer
Emma säger:

Sv: Skorna var kanske billiga för dig men det spelar väl ingen roll. Bara som du sa håller och du gillar dom :)



Och jag håller med, de var snygga, perfekt nu till sommaren :)

2009-06-26 | 10:47:13
Bloggadress: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback