Dagens små fynd!

God kväll!

Vilka underbara dagar vi har. Kan man något annat än njuta!?
Snart är det dags att hoppa in i en dusch och bli lite fräsch. Tycker att man luktar gammal skunk i värmen. Och så är det alltid skönt att ta en dusch på kvällen av någon anledning =)
Men innan jag gör det så blir det att visa mina reafynd från dagens shopping. Härligt att handla sommarkläderna billigt, är ju först nu som man kan använda dom. Vädret har ju inte varit så sommrigt innan.


Två härliga vardagsklänningar fick följa med mig hem. Har en vana att köpa lite finare klänningar och hur ofta använder jag dom...inte ofta.


Denna till ett par tights, en perfekt outfit!
Den var i ett sådant tunt och härligt material. Perfekt att ha på sig en dag som denna.



Hur läcker är inte den här att ha till ett par jeans!? Fanns i mintgrönt också, är även lite sugen på den =)


Här är kjolen som jag spanat på hela våren. Snygg till solbrännan som jag hoppas kunna få under sommaren ;)


Blev ett halsband också =)

Sen kunde jag inte låta bli att köpa några sommarkläder till Melle också. Det var han mer än värd! Tyvärr blev det inget från PoP. Jag hann helt enkelt inte dit men imorgon kanske...


Lite härliga kläder att ha nu i sommarvärmen. Och allt var på rean med.

Nej nu blir det att ta den där duschen, längat verkligen =) Sen blir det att hämta svärfar och köra hem honom. Han ska ställa sin bil i ett garage, för imorgon åker han till USA i 2 veckor. Han och flickvännen ska vara i Los Angels men göra lite mindre utflykter. Jag är ABSOLUT inte avundsjuk...
Ha det helt underbart ikväll.


Kommentarer
MacNil säger:

Kan inte vi handla ihop någon dag...?

2009-06-25 | 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback