Dags att ladda inför en ny dag!

God kväll kära läsare!
Sitter i soffan och bara slappar, skönt kan jag lova. Melvin håller på att somna in, han följer fortfarande samma rutin...även det mycket skönt.
Snart ska jag fixa till mig för sängen, längtar efter att få lägga huvudet på kudden. Behöver lägga mig ner och slappna av. Känns som om det har gått i ett hela dagen. Ikväll var vi även tvugna att bada Melvin, så han är fräsch till dopet och middagen imorgon. Har en en känsla att även den dagen kommer att försvinna förbi.
Nej, nu ska jag borsta tänderna och sminka av mig. Tror att  jag kommer somna så fort jag kryper ner i sängen =) Fast det kan behövas, morgondagen bjuder på en hektisk dag! Men en sak är säker, trevlig kommer den bli!

Ha en fab kväll, ta hand om varandra och dröm sött =)
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback