En underbar 4 månaders dag!

God kväll!
Igår var det som sagt 4 månder sen Melvin föddes. Kan inte förstå att han redan är så stor. Tycker det är nyss som vi kom hem med honom från BB. Är ju inte länge sen han bara låg och sov hela dagarna. Nu däremot så ska han sitta upp och han jollrar, helt sjukt. Gäller att ta vara på varje dag och uppskatta varje litet ögonblick som jag är med honom!

Nu ska jag i allafall göra ett nytt försök att lägga upp lite bilder från gårdagen. Så får jag skriva lite mer senare, måste fixa lite med maten tills älsklingen kommer hem. Han har ju J ikväll och kommer inte förän strax efter 20.30. Då ska maten vara klar för jag kan lova att han kommer vara SÅ hungrig =)
Ha en underbar kväll dagen före midsommarafton och nu tittar ju även solen fram...härligt =)

 
Mina partners in crime =) Tack för en underbar kväll med många skratt, var precis vad jag behövde!

 
Ihop med mina kära brors barn i solen. Fick ett fint halsband av Jakob som passade så bra till ina vita outfit. Tre st stora pärlor i blått och grönt. Tyvärr så syns dom lite dåligt på bilden.


Fick mycket hjälp igår att dra vagnen =)....det är lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback