Godmorgon soliga tisdag!

Här vakande vi med ett ryck för ca 45 min sedan. Christian hade försovit sig, så han fick kasta sig upp ur sängen. Som tur är har dom inga barn den här veckan på jobbet =) 
Detta gjorde att dagen startade ganska oväntat för mig och Melle också. Fast det gör inget, man vill ju bara ta tillvara på dessa härliga dagar =)
Har bara njutit när jag tittat ut genom fönstret nu på morgonen. Blir frukost för mig och Melle nu, vill bara komma ut i solen =)

Glömde att skriva upp gårdagens siffror från BVC besöket. Han går bra upp i vikt och växer även på längden. Men han har tillväxtperioder, precis som när han låg i magen =) Får se vad som hänt till den 9 juli då vi har nästa besök. Då är det även 5 månaders vaccination =/ Hoppas att han inte blir lika hängig efter som han blev vid 3 månader!?
Vi åker ju på semester den 13 juli, så tills dess hoppas jag att han blir bra om han skulle bli dålig!

Vikt då: 6210 g
Vikt nu: 6630 g
+/-: +420 g

Längd då: 65,5 cm
Längd nu: 66,6 cm
+/-: +1 cm

Ha en underbar dag i solen =) Tycker ingen ska sitta inne idag...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback