Idag håller vi oss inne!

Blä vilket tråkigt väder det är. Regnet öser ner och det blåser ute, fy så trist!
Kunde inte bli mycket värre för alla stackare som tar studenten idag. Är det någon dag på året det ska vara bra väder, så är det när alla tar studenten. Då ska man ju verkligen fira att ett kapitel i livet är slut och ett ehlt nytt börjar. Fast nu förtiden så är det alltid dåligt väder på skolavslutningar, studenter och midsommar. Tycker alltid att vi har 15 grader och regn dom dagarna. Men man får göra det bästa av situationen.

Så idag har vi en riktig inne dag. Jag fick sovmorgon till 9 ungefär, även om jag vaknade flera gånger under morgonen. Skönt att känna sig ganska så utvilad, kan behöva det inför morgondagen som blir lite stressig. Ska vara nere i stan vid 9 och fixa lite, sen åker vi till Christians farmors gamla lägenhet och tömmer den. Och sen blir det nog lite mat för att sedan jobba lite från 15.00 ungefär och sedan hela kvällen. Kommer att bli skoj...hoppas på det i allafall.
Så nu har jag hittat Varuhuset som jag tänkte se under dagen. Ni minns den gamla såpan från 80-talet...kommer bara ihåg mycket lite ifrån den. Men vädret bjuder på att krypa upp i soffan och titta på film och bara mysa. Och det tänker vi ta tillvara på idag.
Ha en skön dag och passa på att göra saker hemma som är roliga. Se på film eller varför inte baka något gott och överrska någon med!!??

//Glammomamma


Kommentarer
Angelica säger:

Jag håller med dig. Man håller sig inne en dag som denna! =)

Även om jag trotsar vädret till och från bion ikväll. Måste ju se filmen Hangover innan bebis kommer.

Hoppas ni får en mysig dag.

2009-06-12 | 16:36:57
Bloggadress: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback