Marintema!

God kväll!
Ikväll så är Christian och äter ute med jobbet. Dom är snälla och bjuder, jo jag tackar! Så då blir jag och Melle ensamma hemma. Det blir mycket mamma och gullunge mys kan jag lova!
Måste bara visa vilka härliga saker jag hittade på Cubus igår. Det var just nu 2 st toppar 149 kr, så jag passade på att köpa en av de topparna jag var på jakt efter. Sen tog jag en som är snygg att ha till jeans. Blev även ett härligt sommarlinne, hade ju 20 % på det =)

 
Mina nya härliga t-shirts till sommaren. Den andra är en riktigt sommarfavvo.


Härligt lite "luftigare" linne att ha varma sommardagar. Får bara hoppas att det blir några...=)

Den toppen som jag verkligen ville ha hade dom inte fått in än....gggrrr! Så nu blir det att jaga in till stan lite då och då för att se om dom fått den. För man kan aldrig få ett datum när det kommer...

Härlig topp tll ett par leggings.

Tycker verkligen att marintemat är en stor hit i sommar. Tillsamans det färgen korall självklart, är ju helt såld på den =) Så i sommar blir det mycket korall och marina saker, och till det en par blodröda naglar. Härligt härligt...

Nej nu ska jag ta mig lite att äta. Börjar att bli hungrig nu...
Se nu till att kryp upp i soffan och riktgt mys med varandra. Vädret bjuder ju verkligen in till det =)
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback