Mami & papi kväll!

God kväll!
Nu är vi hemma igen efter en riktig mysig kväll. Härligt att få vara barnfria i några timmar, det behövde vi.
Var lättare än jag trodde det skulle vara. Var rädd aatt jag skulle oroa mig hela tiden och undra om Melle förde världens liv. Men det kanske berodde på att filmen var så bra =) För vilken fiilm det var, ös från början till slut. Så jag kan varmt rekomendera alla att gå och se filmen.
Var ett tag sen vi var på bio sist, och var förvånad jag blev när jag såg att dom gjort om i stora salongen. Nya fina och härliga stolar och bättre sikt. Har ju inte gått att se så bra tidigare, för har någon över 175 cm satt sig framför så har man inte sett något.
Vi tyckte nämligen när vi bokade biljetterna att det var konstigt att vi fick betala 50 kr extra per plats. Fick nämligen platser längst bak och förut har inte det kostat extra. Men när vi kom in i salen såg vi varför, stora skinnfotöljer med små bord emmellan. Och inte nog med det, man kunde fälla ryggstöden. Det enda som saknades var en liten fotpall =) Kan lova att det var skönt att sitta i nästan 2 ½ timme och se på film =)


Kan lova att vi satt riktigt skönt på bion. Tyvärr hade vi inte vanliga kameran med oss, så det fick bli en mobilkamerabilder =)


Innan bion blev det en sallad på stan, behövde något lätt i magen!



En mycket god skaldjurssallad blev det. Vet inte om den smakade så gott pga att vi satt ute och åt den..!?

Melvin skötte sig ganska så bra. Han sov en del efter att min pappa hämtat honom och sen vaknade han och åt lite och var glad. Men efter ett tag blev han ledsen och otröstlig. Saknade nog mami och papi, stackars liten. Så då gick dom ut och gick en sväng med honom i vagnen. Funkar alltid, han somnade efter en liten stund.
Så vi möttes upp på vägen efter bion. Lillkillen låg och snyftade lite i sömnen, kan lova att det kändes i hjärtat.
Så vi tog en kopp kaffe hos mina föräldrar innan vi åkte hem. Och nu försöker vi få en trött kille att somna men det går sådär. Är väldigt varmt för honom och det gör att han får lite svårt att somna in. Men jag håller tummarna för att han somnar in snart.

Nej nu börjar det bli dags att lägga sig i sängen och titta lite på tv innan jag somnar in. Imorgon är det en ny dag med mer härligt väder =) Blir en sväng på stan för att kolla in PoPs rea igen, dom har 50 % nu. Ska även kolla in någon ny skobutik som ska öppna. Såg ett par söta sandaler för en mycket billig penning. Får hoppas att dom inte hinner ta slut =)
Sov nu så gott det går i värmen. Imorgon kommer vi vakna upp till ännu en underbar dag...härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback