Mitt nya databord

Idag blev det en tripp till IKEA men tyvärr ingen Ben & Jerrys =( Får bli det i veckan, kanske på fredag?! Då ska jag fixa naglarna och älsklingen slutar tidigt. Verkar ju även som om vädret  ska bli soligt och skönt. jag håller tummarna för det =)

Vi var som sagt en sväng till IKEA idag och jag kan lova att vi inte var själva. Märktes att allt varit stängt igår och folk inte hade fått någon stimulans. Kändes ungefär som om hela stan hade samlats på IKEA, var nära panik.
Avskyr verkligen när det är så mycket folk på så liten yta. Och nu när dom byggt om så hittar man ingenting längre. Och det går ju knappt att hitta ut. Vet inte hur många gånger vi gick runt i cirklar. Återkom bara hela tiden dit vi redan varit.
Nej en måndags kväll ska man åka dit, då är det inte alls mycket folk.
Blev i allafall ett nytt litet databord till mig. Brukar ofta sitta med datorn ute i vardagsrummet. Och då blir det ofta att jag har den i knät men nu hittade jag detta lilla fiffiga bord till en billig penning =)
Så just nu i detta ögonblick sitter jag och skriver från det. Och så smidigt och skönt det är, slippa ha datorn i knät. Tack IKEA för era smarta lösningar på allt!


Smidigt och bra lutning när man skriver. Kan inte bli mycket bättre...eller skönare =)

Sen blev det några andra små bra saker till Melle. Som ett spjälsängs skydd, han har nämligen börjat köra ut benen i sämgen. Och jag har ingen lust att han ska fastna och bryta något. Sen blev det även några små plast skålar att ha till hans mat.
Fast så mycket man kan köpa med sig hem. Hittade lampor och inredning men ingen ide att köpa innan man flyttat =) Får längta än så länge!

Nej nu blir det lite fix här hemma. Får skriva lite mer sen när Melle somnat för kvällen. Hoppas att det går lika smidigt som igår. Och att han sover lika bra med....
Ha en härlig avslutning på midsommarhelgen och se till att mys riktigt mycket med varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback