Monopol!


Älsklingen försöker att göra en deal med sin pappa under gårdagens omgång =)

Älskar sådana här bilder, dom är så fyllda med värme och kärlek. Taget under ett ögonblick med många skratt runt bordet.


Mamma gav alla en riktig match. Tror inte vi hade räknat med att hon skulle komma 2:a men jag säger bara grattis mamma =)


Jag har inte klappat ihop utan jag var banken. Så älsklingen og en bild precis när jag böjer mig ner =)


Något bättre men sliten...kl var nog närmare 00,00.


Någon gång under sommaren ska jag ha revansch!

Här har vi spenderat kvällen med lite matning. Idag blev det lite majspure och det funkade också bra. Var nog lite godare eftersom enbart majs är lite sötare.
Nu blir det mys framför tvn och sen ska vi natta Melle. Ha en fab kväll ute i stugorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback