Mums mums!


Gott till kvällsfikat, kunde inte bara motstå att köpa en hel kartong!

Idag behövde vi tröstäta lite efter begravningen. Var en mycket fin begravning, allt var perfekt. Från valet av musik till vädret, kunde inte bli bättre. Det var en enkel begravning, inget pråligt.
Var även kul att träffa lite av älsklingens släkt, har inte träffat dom tidigare. Hasse, Lisa...snyggt namn ;) och Tomas kom från Trollhättan. Christian hade nog inte träffat dom på närmare 10 år själv, alltid kul med återseenden.
Nu har i allafall farmor fått sin sista vila, Vila i frid!
Efter begravningen var det mat på Le Bistro, mycket gott och trevligt. Efter det åkte vi till Berg och fikade. Ännu trrevligare och mycket skönare. Vi satt ute och njöt i solen, kändes som en bra sätt att avsluta allt.

Efter en dag med mycket minnen och skoj men även en del tårar så åkte vi in till stan. Var ju på jakt efter nya kläder till Melle. Och vi hittade faktiskt en del, mycket på rean. PoPs rea var riktigt bra, hade kunnat köpa minst lika mycket till men jag hindrade mig själv. Sen blev det en del på Lindex, både från rean men även tag 3 betala för 2.
Jag är dock MYCKET besviken på H&Ms rea. Dom hade knappt något på rean för bebisar, lite mer hade man nog kunnat sätta ner.
Så jag ska bara checka av Kappahl också men inte i stan. Trångt och jobbigt med vagn nu när dom bygger om. Blir att åka till Ikano och kolla. Får se om jag tar mig en sväng imorgon...=)
Lovar att lägga upp lite bilder på alla saker senare ikväll. Måste ta hand om Melle nu, han är lite hungrig och trött. Har inte blivit så mycket sömn för honom idag.
Ha en underbar kväll så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback