Nu börjar sommaren på allvar!

Så sitter man här i år igen. Bänkad framför tvn och tittar på Allsång på Skansen, samma sak varje år =) Fast jag tycker det är mysigt. Som Kalle på julafton, det har blivit tradition helt enkelt.

Fast min favorit börjar efter, kl 21.00. Då blir att att lösa mordgåtor i Morden i Midsommar. Och till det har vi köpt glass, Ben & Jerrys. Köpte det när vi var och handlade förut, blev cookie smak. Den är ju så förbaskat god =)
Så det blev ingen långpromenad i solen med glass i handen ikväll. Det blir glass i soffan och massor med mys med älsklingen.
Melvin har redan somnat. Värmen tar hårt på honom, han blir så trött på kvällen. Var likadant sist som det var riktigt varmt i början på juni. Han sov bra hela nätterna och somnade tidigt på kvällen. Vi får se om han somnat helt för kvällen eller om han vaknar om 40 min.

Nej nu ska fortsätta att titta på allsången. Lite roligt med Henrik, han har sjungit Tingeling. Och nu sjunger han någon rolig låt om att vara gafflar kort!? =)
Ha det super mysigt i denna härliga sommarkväll.


Kommentarer
MacNil säger:

Men för faaan, låt Christian kolla på fotbollen...

2009-06-23 | 22:57:41
Lisa säger:

Nej han måste hålla mig i handen ifall det blir läskigt ;)

Finns en tv i sovrummet som han kan titta på fotbollen om det skulle vara så....=)

2009-06-24 | 08:58:32
MacNil säger:

Å när är det dax för C att bli MAN och ta befälet över fjärrkontrollen...?

2009-06-24 | 17:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback