Pirat..


Vi har en till med tillhörande fat. Så otroligt gulliga, kommer bli SÅ fina i Melles fönster i nya huset.

Dom här krukorna har vi spanat lite på under våren men inte slagit till och köpt. Så idag när jag kom hem hade Christian varit och köpt 2 st. Gissa om jag blev glad =)...och lite stolt. Inte vanligt att han köper inredning på egen hand.
Det roliga är att dom finns med en prinsessa på också. Har lust att köpa 2 och spara ifall nästa blir en liten tös...

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och titta lite på den gamla Beck filmen. Finns inget direkt att titta på och jag är för pigg för att sova.
Ha en mysig kväll och tänk på att imorgon kommer vi att vakna upp till ännu en underbar dag =)
Sov så gott alla därute i vårat avlånga land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback