Sushikväll!

God kväll!
Nu ligger Melvin naken i gymmet och njuter. Skönast för honom dessa varma dagar. Och vem skulle inte tycka att det skulle vara gott och vara naken i sommarhettan ;) Skoja bara....
Ikväll blir det en lugn skön hemmakväll hos Rudqvist. Vi ska mysa med sushi framför tvn och titta på Morden ikväll. Helt ok för min del=) Men innan maten blir en en sval dusch för både mig och älsklingen. Behöver man efter dagen som varit.
Efter min lilla walk idag ihop med Sofie och lilla Agnes höll jag på att falla ihop på golvet när jag kom hem. Vi gick och vattnade blommorna hos svärfar och sedan en liten omväg hem bara för att ha lite girltalk. Köpte även glass och lite vätska bara för att klara av den sista biten =) Var ute i nästan 2 timmar och gick i solen. Det tar på krafterna kan jag lova.
Nästa träffa vi ska ha blir det att hitta inredningsbutiken. Och jag tror inte det dröjer länge innan det inträffar...

Nej nu väntar en sval dusch och sedan mat och en massa vatten.
Ha det super i värmen och hoppas på att det kanske blir lite åska ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback