Tidig start på dagen!

God morgon!

Idag startar vår dag tidigt. Melvin vakande och väckte mig redan vid 7,30 idag. Så han hann och gosa lite med pappa innan han åkte till jobbet.
Fast det gör inte så mycket att han vaknade tidigt. Vi ska ju ner en sväng till stan idag och skönt att göra det på förmiddagen innan det blir så varmt. Och så vill jag ju ha mina skor med =) Måste ju komma dit innan dom tar slut!
Ska även hitta något till lillkillen. Han var ju så duktig och skötte sig ganska bra när vi var på bio igår. Det tycker jag han är värd.


Häromdagen på stan. Det var en liten busig kille som lekte med servetten =)

Så just nu är det full fart här hemma. Lillkillen ligger just nu och gymmar lite och småtittar på Nyhetsmorgon. Jag äter frukost och sedan fixa lite mat till Melle. Så morgonen flyter på ganska bra här hemma.
Får slänga in ett inlägg lite senare. Kanske innan vi åker annars blir det efter stan. Får se om jag fått mina skosser =)

Ha ännu en härlig dag. Sverige visar sig från sin bästa sida, klarblå himmel och sol. Få ställen i världen är så fint som ett sommarsverige =)


Kommentarer
Emma säger:

Vilken sötnos :)



Vad var det för skor du köpte idag?

2009-06-25 | 12:32:30
Bloggadress: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback