Tröstfika!


Dessa godbitar fick slinka ner till kaffet idag!

När vi var på stan efterr vi ätit lunch så passade mamma och jag på att köpa några munkar till eftermiddagskaffet. Dom var precis nybakade och man fick köpa 6 st för 60 kr, helt ok. Och så goda dom var, farligt goda! Dom var så färska at  dom smälte i munnen.
Och efter beskedet från tekniska verken idag så behövde jag något uppiggande. Fick avstämmning på den här räkningen och den var inte skoj. Måste vara något som är fel men vad vet jag inte. Dom skulle kolla upp det tills imorgon, och jag hoppas att dom hittar vad det kan vara.


Melvin vill inte ligga ner längre, han ska bara sitta =) Och nu kan han tillochmed sitta lite själv om man lägger lite kuddar runt om.

Usch nu orkar jag inte tänka på det mer.
Ha en fortsatt fab eftermiddag, njut av det sköna vädret. Känns som lite vår ute idag..
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback