Välkommen solen & måndag!

Godmorgon!
Nu sitter jag och ser på Nyhetsmorgon och har precis ätit frukost. Mmm så skönt att göra det i lugn och ro. Är faktiskt något som jag värderar högt nu förtiden. Att slippa stressa och slänga i sig maten är aldrig kul.
Härligt det är att vakna upp till en sådan underbar dag, solen lyser in genom fönstret är ett tecken på att det kommer bli en fab dag! Jag kommer i vilket fall att göra den till den bästa dagen =)

Vi vaknade ganska tidigt idag av en kille som var lite hungrig och ledsen. Efter en stunds gull i pappas famn med lite tv tittande så blev det bättre. Då kom nämligen en massa mumsimums i blöjan....Och direkt efter hade vi en glad skit igen =)
Barn är verkligen underbara, att en sådan sak kan göra dom så glada. Från att ha haft det lite körigt i magen och sen när dom fått b:a så är allt bra igen. Dom är tillochmed gladare, det mina vänner gör en lycklig. Man vet då att det är ÄKTA glädje!
Han lyckades i allafall somna om och det tog inte lång tid innan jag gjorde samma sak. Så jag vaknade strax innan 9 och valde då att gå upp. Skönt att ha lite extra tid innan Melle vaknar.
Så jag tänkte fixa till mig nu, kl 11 ska vi nämligen vara på BVC. Dags för koll igen, ska även höra om några saker nu inför semestern. Skönt att ha Erica som BVC sköterska, hon är snäll och lugn och kommer ALLTID med bra tips och råd.

Nej nu ska jag fixa till mig innan Melle vaknar, lovar att det kommer bli massor av gos då. Går inte att låta bli när man se hur söt han är där han ligger i sängen och ler. Mammas lilla gullegris!
Se nu till att ha en underbar dag, måndag startar på bästa möjliga sätt....med SOL =) Ge er ut och njut till fullo och tänk att resten av veckan verkar bara bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback