Värmen tar hårt på mitt hjärta!

Nu sitter vi på ballkongen och ska äta lite lunch. Blir hederlig grillad kyckling med potatissallad och självklart en MASSA VATTEN. Gäller att dricka massor när det är så här varmt, gäller även djur och barn.
Melvin får lite vatten då och då, inte för mycket så han blir mätt. Men det är viktigt även för honom att få vätska i sig.

Märker att han inte tycker det är så kul när det är så här varmt. Han somnade strax efter 20 igår och vaknade lite under natten och ville ha mat. Sen sov han LÄNGE i morse, nästan till 10.
Efter han ätit lite morotspure så tog det inte många minuter innan han somnade i sin stol. Helt utan protester som vi brukar ha innan han somnar in.


Mitt hjärta blir trött i värmen. Så många små napps blir det under dagen.

Men han har inte blivit slö än, utan han trummar på precis som han brukar. Bara att han blir lite varm emmellanåt.
Nej nu ska jag återgå till min mat. Och mys med man och Melle =)

Familjemys på ballkongen. Underbara dagar vi har just nu =)

Ha det underbart i solen, härligare väder går inte att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback