Bullfest

Har precis anlänt till mina föräldrar för att hälsa på mina syskonbarn en snabbsväng.
Innan dess var Melvin och jag på fika hemma hos Sofie.
Var ett tag sen vi sist sågs och nu var det första gången som Sofie fick träffa lillkillen.
Eftersom dom ska ha barn i juni är det alltid lika roligt att se hur hon växer,
hon har en sådan underbart söt liten mage.
 När man ser henne så börjar jag att små längta tillbaka till när jag hade min mage,
även om dett bara är 1 månad sen jag blev av med den. 
Fast jag kan ändå inte låta bli att sakna den,
var så mysigt att ha den att klappa på.
Hemma hos Sofie bjöds det på hembakade kanelbullar,
tyvärr inte nybakta. Fast det är bättre än köpebullar =)
Var kul att sitta där och prata lite skit oss mammor emmelan.
Tiden bara flög iväg och helt plötsligt var jag tvungen att åka.
Måste ju hinna med att träffa systers barn lite, tyvärr inte syster själv.
Hon hade redan åkt när jag kom dit, synd!


Saknar ibland!

Så snart ska vi åka och hämta pappa på jobbet för att sedan ha en mysig eftermiddag på stan.
Ha en skön eftermiddag!

//Glammomamma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback