Fredagens stora förälskelse

Hejsan.
Oj vad dålig jag har varit på att uppdatera bloggen sen igår eftermiddag, förlåt mig! Men nu ska jag ge er en uppdatering om dom senaste 24 timmarna =)
Igår eftermiddag hade vi en riktig familjemys dag. Jag och Melvin hämtade ju pappa på jobbet och sedan åkte vi till Ikano. Jag ville nämligen in en sväng på IKEA så vi struntade i att åka till stan. Vi hade bestämt först att åka till stan men vi valde Ikano eftersom det blev en visit till IKEA. Jag ville ha nämligen ha en ny vattenkanna och vattensprayflaska, dom finns nämligen nu i nya fräsiga färger. Blev även lite nya större värmeljus, 2 st hängljuslyktor som jag ska ha på ballkongen i sommar och 2 st nya ljuslyktor till vardagsrummet.
Fast det som var dagens stora kärlek var min nya tröja från Sthlm Lm som jag hittade på MQ. Tyvärr så är ju jag lite tråkig när det kommer till färger på tröjor. Vill gärna ha basfärger på dom, så jag hittade en svart snygg. Den satt så underbart bra också, som hand i handsken. Så jag kunde inte bara hänga tillbaka den utan var tvungen att köpa den. Jag hade det nämligen så bra också att jag hade en rabattcheck på 100 kr också. Var min årsbonus som jag inte använt än. Så idag invigde jag tröjan, riktigt vårsnygg. Kommer att använda den riktigt mycket under våren och sommaren. 


Min nya kärlek =)

Nu ska jag tyvärr vara lite social med Melvins farfar som kom hit för att äta lite ikväll. Vi ska äta gott och titta på Robinson som har premiär ikväll.
Lovar att skriva mer om lördagens äventyr, har haft mycket för oss kan jag lova =)

//Glammomamma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback