God morgon fredag!

Äntligen!!
Ja då var det fredag idag igen, härligt. Blir en myshelg, Lets dance med älsklingen ikväll och imorgon är det melodifestivalen. Tyvärr så ska Christian spela lite poker så jag får mysa med Melvin. Det är inget dåligt sällskap det heller =)

Idag blir det en sväng på stan tror jag, har sett en underbar klänning på H&M som jag VILL HA!!! Det är en ljusrosa paljettklänning, vet att det låter hemskt men den är riktigt snygg. Såg den på nätet så jag hoppas att den finns i butiken, vill gärna prova den innan jag köper den.
Har faktiskt sett mycket snyggt på H&Ms hemsida som jag vill ha, blir att spana lite efter det idag. Är sugen på att köpa lite nya vårkläder, har inte handlat så mycket roliga kläder den senaste tiden =)

Nu ska jag ge lillkillen lite mat och sen hoppa in i duschen.
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback