Grabbkväll

Just nu sitter grabbarna inne i datarummet/Melvins rum och tittar på Youtube. Är visst några "snabba" bilar som fångat deras intresse. Dom har tillochmed tagit med sig Melvin in, det ska börjas i tid enligt dom.
Så nu står hockeyn på tvn och ölen är framme och jag är ensam tjej men sånt är livet. Lika bra jag vänjer mig att vara minoritet, är ju ensam tjej i hushållet nu.
Fast det stör mig inte att det är lite grabbs här hemma, alltid lika roligt när dom tittar förbi. Vi har inte träffat dom sen innan Melvin var född, så det är ett tag sen. Micke brukade ju vara här hemma titt som tätt förr men nu har han hållit sig borta. Skönt att ha honom här hemma igen =) Han är en sådan liten mysfarbror...vet att Melvin kommer att älska honom! Känner jag Micke rätt så är det nog han som kommer att lära lillkillen alla hyss ;) Nej det tror jag inte, han är för snäll för det men han kommer att vara Melvins idol.


Dom var inte så sugna på att bli störda för att vara med på bild. Så det blev att överraska dom och då blir korten så här roliga =)


Panelhönor!!??

Är lite roligt faktiskt att det börjar att kännas som det gjorde förr, då brukade grabbarna komma förbi på kvällarna eller så åkte vi till någon utav dom. Behöver inte sitta insnöad hemma och inte göra något bara för man fått barn. Och av någon konstig anledning så sover Melvin mycket bättre när det är en massa folk här. Nu har han sovit sen kl 18, brukar inte sova så mycket vid den tiden. Vanligtvis är han vaken från den tiden fram till 20 ungefär, hoppas bara att han inte är vaken hela natten!!??

Nu är det dags att återgå till boysen, gäller att kolla så Melvin fortfarande lever inne i rummet =)
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback