Härliga tulpaner

Jag glömde ju att lägga upp en bild på tulpanerna som jag och Melvin köpte till mormor och morfar igår. Det blir så vårigt att sätta dom i en kanna istället för en vanlig vas. Den här gamla kannan som mamma satte tulpanerna i är så gammal. Har nog hängt med sen jag var liten...Tycker den passade så bra eftersom den hade samma gröna färg som stjälkarna har.
Jag måste verkligen ge mig på jakt efter likadana tulpaner idag, ska ju ut och se om jag hittar något olivträd. Pratade lite med Christian om det igår och han tyckte att det lät som en bra ide...puh =) Vet ju aldrig vad han säger om alla ideer som jag kommer med =)


Vårfint på bordet!

 
Ska man sattsa på ett stort eller litet??!!

//Glammomamma

Kommentarer
Sandra säger:

Ja du lisa det finns några rariteter kvar ifrån barndomen och denna kanna är en av dem,glömmer aldrig den gula elvispen som tyvärr fick lämna oss all för tidigt.Den var nog ifrån tidigt 80-tal.Eller vad säger du om tupperware skedarna? Kram ifrån moster sandra.

2009-03-14 | 16:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback