Im a Barbie girl

Satt och surfade runt lite på nätet och såg den här t-shirten. Den är bara att dör för!!
Jag har alltid varit en Barbie älskade tjej, hade hur många somhelst när jag var liten. Var nog min favorit leksak om jag ska vara ärlig. Kunde sitta i timmar och bara borsta håret och klä dom i fina klänningar.
Och av någon konstig anledning så spelar det ingen roll hur gammal man blir, Barbie är alltid Barbie och har en speciell dragningskraft. Man blir precis som när man var liten och såg en docka man ville ha. Samma känsla fick jag när jag såg den här t-shirten. Den var inte överdrivet dyr heller men tyvärr var den från en amerikansk sida, så då får man ju lägga på skatt och moms. Och genast blir den lite dyrare, så då blir man snål.
Tyckte bara att det skrek Lisa om den, texten Dont hate me because Im Beautiful är bara lite kaxig  =)


Vil ha vill ha!! Snälla någon ge mig den!!

Nu ska vi titta lite på film och jag ska drömma lite extra om min t-shirt!
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback