Jag signar ut...

Usch vad trött jag blev efter maten, märks att man har hållit igång idag.
Melvin ligger nu i sin säng och sover så gott. Så nu ska snart vi gå in och lägga oss i sängen och se på 2 ½ men. Är ju så bra att det är två avsnitt på raken, kan man se första i soffan och sen fixa iordning sig för sängen mellan avsnitten.
Blir nog sedan att fortsätta läsa på min bok som jag börjat läsa, har köpt alla 3 böcker =) Kan bara rekomendera alla att köpa En shopaholics bekännelser. Vi som älskar att shoppa kan inget att än älska den här boken!
Jag kan inte slita mig från den!

Ha en skön avslutning på kvällen, kommer jag att ha!
God kväll och god natt!
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback